Alla inlägg under januari 2013

Av spelsmurfen - 19 januari 2013 10:40

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag   Men ja..För det första så har jag lixom inte haft något att skriva om..Eller jo se Williams lista! Den är jätte bra! Ni kan få länken om ni vill: http://www.svtplay.se/williams-lista
den andra orsaken är att jag inte har haft tid. Men jag hoppas ni kommer stana här för mig! <3 Som ett tack så får ni se ett klipp från Wiliams blogg:

/Kram spelsmurfen xD

Av spelsmurfen - 7 januari 2013 19:23

Hej! Idag var jag hema hos min kompis. Min andra kompis var också där så vi hade jätte kul ;) Men som rubriken säger så är det skola imorgon.. Känns konstigt att låvet är slut.. Men igår så såg jag Hunger Games. Den är SUPER bra. Jag rekomenderar. Klockan var typ 12 när filmen slutade    (OBS! Fråga din syster/bror om dom har läst boken! Då kanske ni kan se den tillsamans för..Ja.. Vissa scener är inte barnvänliga!)

Av spelsmurfen - 4 januari 2013 16:24

Hej sorrry att jag inte bloggat på länge.. Men jag hade nästan gjort klart ett inlägg presis men Windows var TVUNGEN att starta om programet så allt raderades -.- Men aja.. Den 31 så hade jag tjej träff, vi dansade, sminkade oss och fixade håret och vi målade naglarna. Den 2:a så hade jag en kompis hos mig... Den 3:e (Igår) Så klarade jag Mario Party 9! Eller ja.. Jag och mi bror    Och igår så anmälde jag mig till en dans kurs!   !!! !!!!! (LoL xD) Det börjar vecka 6..Så alltså i februari..Men ja! Den holler i 10 veckor. Och som avslutning ska vi ha en show för familj och vänner!!    Föresten öppna den här fliken xD  http://pratameddatorn.net/


/Kram spelsmurfen.

Presentation


Tja! Min blogg handlar om allt ni kan tänka er! Så kolla in den varje dag! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards